Практична робота
№2 для 6-го класу
Складання
алгоритмів опрацювання подій з
використання структури слідування та
виконання їх у визначеному навчальному
середовищі виконання алгоритмів
Тестові завдання
Завдання . Парк.
Завдання . Парк.
Склади проект за
пропонованим сюжетом: у шкільному саду
шестикласники планують посадити дерева.
Виконавець рухається вздовж лінії
посадки дерев і називає породу дерев,
які потрібно висадити.
-
Створи новий проект, задай його виконавця на свій вибір
-
Намалюй засобами вбудованого графічного редактора Скретч на сцені проекту чотири лунки для висаджування дерев
-
З'ясуй місце розташування кожної лунки. Склади програму переміщення виконавця від однієї лунки до іншої. Для цього використай знайдені числа як значення параметрів у відповідних командах
-
Доповни команди переміщення іншими командами так, щоб біля кожної лунки виконавець зупинявся, називав породу дерева: дуб, клен, береза, липа, – а потім продовжував рухатися далі
-
Збережи проект з іменем Прізвище на диск D, в папку 6-А клас
Немає коментарів:
Дописати коментар